Dün hukuk bürosunun avukatı annemin numarasını bulup oğlunuzun dolandırıcılık davası var şuraya şuraya kredisi var ödememiş diyerek rahatsız etmiş. Panelden sorgulayıp bulduğu çok bariz olan 3 sene önceki ikamet adresimi söyleyip hacze geleceğiz ne varsa alacağız demiş. Ben aradım sordum ben 118'den buldum adres de sözleşmede var diyor. Borç bu senenin adres 3 sene öncenin. Kayıtlı adreslerde ne eski ikametim var ne de 118'de annemin rehber kaydı; bizzat arayıp öğrendim. Nerden buldunuz bilgilerimi diyip üsteleyince bişey diyemedi. Bu adamlar nasıl bu kadar rahat rahat panelden sorgu yapıp birinci dereceleri arayıp tehdit edebiliyorlar? Avukat olduklarına falan mı güveniyorlar? Acayip gıcık oldum bunlara. Şikayet falan etsem sonuc alır mıyım acaba?
Uyap üzerinden hangi hukuk bürosunda olduğunu bulabilirsiniz davanın.
Annemizin arama kayıtlarını operatörden isteyin.Ve kvkk dan dava açın.