Merhaba arkadaÅŸlar,
Londara da yaşayan birisi olarak şahsi hattım GiffGaff 10 yıldır.
Çok uzun süredir kiminle iş yapsam +44 numara görüyorum whatsappta. ""Hepiniz mi Londradasınız anlamadım.""
GiffGaff hattını satanları çokça görüyorum ama siz ne yapıyorsunuz bu giffgaff kartını?
Burada marketten 1 pound ödeyip giffgaff hat alabiliyoruz, çok para felan varsa işte ben 20 koli göndereyim kamyonla hat.
Tam olarak gerçekten ne yapıyosunuz bu hattı ve çoğu kişi bu numaralar ile milleti dolandırıyor, gerçekten giffgaff kullanan bizler şüpheli oluyoruz ticaret yaparken
+44 | GifGaff hakkında bilgi?
12
●378
- 20-12-2024, 09:05:54
- 20-12-2024, 09:18:56Şimdi ben İspanya numarası kullanıyorum.Denizcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşadığım şu durumdan ötürü kullanıyorum;
Zamanında baÅŸka bir forumda satış yapıyordum. Bir sipariÅŸi iade edecektim ama mesajlarını görmedim. +90 hattım sürekli aranıyordu. Açıyordum “Hocam Benim İadeyi Ne zaman yapıyorsun” ve gecenin 2-3’ü. Uykumun içine ediyorlardı. Daha sonrasında iadesi bi tık uzadı kendisine durumu anlattım ve onayladı. 2 gün sonra aile bireylerim ile ters düştüm sebebi ise Telegram ve diÄŸer sanal velet arkadaÅŸların 150-200₺ ye haftalık p@nel alıp aileme ulaşıp iadenin 4 katı para istemiÅŸ. Åžuan da güvende deÄŸilim ibandan da bulanlar oluyor orası ayrı. Bu yüzden ben İspanya numarası kullanıyorum ÅŸuan. - 20-12-2024, 09:26:49ÇoÄŸu anonim olmak için kullanıyor ama ticaret yaptığın için bu imkansız. İyiye kullanan da var kötüye de bir nevi patates hat
- 20-12-2024, 09:28:48Şİkayetçi olsaydınız bu hatlar da bulunabiliyor canları isterlerseEfecanefe1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 09:30:33Yok hocam bulamıyorlar. Ama mesela şuan bu numarayı bulurlar.Nr1_Nr1_Nr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm internet aleminde bu numarayı sorgulatıyorlar ve R10 da olduğumu görüyorlar. Doğal olarak yönetimle iletişime geçip bilgilerimi alıp işlem yapabiliyor emniyet ekipleri. - 20-12-2024, 10:11:11Denizcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haha ben de kullanıyırum, hem tek giffgaff değil, bir şey soracağım hocam, biz giffgaff'lara para yüklemek zorundayız, siz londra'da alırken yüklemek zorunda mısınız? diğer hatlarda genellikle direkt numara geliyor. - 20-12-2024, 10:31:29GiffGaff hattını kullanmak için illa Londra'da mı yaşamak gerekiyor? Anlamadım. Ben de kullanıyorum. +44 numarayla şüpheli olan ingilizler hiç mi yok yani. Hem güven sağlamak için onca yola varken hattı kullananları hedef almak hiç mantıklı gelmedi bana.Denizcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 10:41:09Burada satanlar bedavaya getirtiyor hocam.. Ama yükleme gerekiyor, sizde de etkinleştirme için yükleme gerekiyor mu?
Ben kendim yurt dışı ticaretlerimde kullanıyorum. Ayrıca bazen güvenemediğim ticaret yapacağım kişiler için kullanıyorum. +44 hattın kime ait olduğunu kimse panel ile bulamaz, panellerde sadece +90 var