Nr1_Nr1_Nr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şİkayetçi olsaydınız bu hatlar da bulunabiliyor canları isterlerse
Yok hocam bulamıyorlar. Ama mesela şuan bu numarayı bulurlar.

Tüm internet aleminde bu numarayı sorgulatıyorlar ve R10 da olduğumu görüyorlar. Doğal olarak yönetimle iletişime geçip bilgilerimi alıp işlem yapabiliyor emniyet ekipleri.