Efecanefe1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi ben İspanya numarası kullanıyorum.
Yaşadığım şu durumdan ötürü kullanıyorum;
Zamanında başka bir forumda satış yapıyordum. Bir siparişi iade edecektim ama mesajlarını görmedim. +90 hattım sürekli aranıyordu. Açıyordum “Hocam Benim İadeyi Ne zaman yapıyorsun” ve gecenin 2-3’ü. Uykumun içine ediyorlardı. Daha sonrasında iadesi bi tık uzadı kendisine durumu anlattım ve onayladı. 2 gün sonra aile bireylerim ile ters düştüm sebebi ise Telegram ve diğer sanal velet arkadaşların 150-200₺ ye haftalık p@nel alıp aileme ulaşıp iadenin 4 katı para istemiş. Şuan da güvende değilim ibandan da bulanlar oluyor orası ayrı. Bu yüzden ben İspanya numarası kullanıyorum şuan.
Şİkayetçi olsaydınız bu hatlar da bulunabiliyor canları isterlerse