Denizcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Londara da yaşayan birisi olarak şahsi hattım GiffGaff 10 yıldır.
Çok uzun süredir kiminle iş yapsam +44 numara görüyorum whatsappta. ""Hepiniz mi Londradasınız anlamadım.""

GiffGaff hattını satanları çokça görüyorum ama siz ne yapıyorsunuz bu giffgaff kartını?
Burada marketten 1 pound ödeyip giffgaff hat alabiliyoruz, çok para felan varsa işte ben 20 koli göndereyim kamyonla hat.

Tam olarak gerçekten ne yapıyosunuz bu hattı ve çoğu kişi bu numaralar ile milleti dolandırıyor, gerçekten giffgaff kullanan bizler şüpheli oluyoruz ticaret yaparken
GiffGaff hattını kullanmak için illa Londra'da mı yaşamak gerekiyor? Anlamadım. Ben de kullanıyorum. +44 numarayla şüpheli olan ingilizler hiç mi yok yani. Hem güven sağlamak için onca yola varken hattı kullananları hedef almak hiç mantıklı gelmedi bana.