Merhaba arkadaşlar,
Londara da yaşayan birisi olarak şahsi hattım GiffGaff 10 yıldır.
Çok uzun süredir kiminle iş yapsam +44 numara görüyorum whatsappta. ""Hepiniz mi Londradasınız anlamadım.""
GiffGaff hattını satanları çokça görüyorum ama siz ne yapıyorsunuz bu giffgaff kartını?
Burada marketten 1 pound ödeyip giffgaff hat alabiliyoruz, çok para felan varsa işte ben 20 koli göndereyim kamyonla hat.
Tam olarak gerçekten ne yapıyosunuz bu hattı ve çoğu kişi bu numaralar ile milleti dolandırıyor, gerçekten giffgaff kullanan bizler şüpheli oluyoruz ticaret yaparken
haha ben de kullanıyırum, hem tek giffgaff değil, bir şey soracağım hocam, biz giffgaff'lara para yüklemek zorundayız, siz londra'da alırken yüklemek zorunda mısınız? diğer hatlarda genellikle direkt numara geliyor.