• 13-11-2024, 22:14:54
    #1
    🧙 Kod Sihirbazı 🧙
    Elimizde 12Kg enjoy köpek maması var. Sokak hayvanlarına dağıtan bunu yapan birisi varsa vermek istiyoruz.

    Mamayı artık köpeğimiz yemediğinden kaynaklı vermek istiyoruz.

    Lütfen daha önce dağıtım yaptığını gösterebilecek ve aktif dağıtım yapan yer kişi varsa iletişime geçerse sevinirim.
  • 13-11-2024, 22:17:24
    #2
    Hocam ona zaten kargo ucreti 300 400cikar bence siz onu bulunduğunuz yerdeki sokak hayvanlarina verin burada dagitan arkadaşlarda kargo yerine parayi mamaya verip kopeklere dagitsa daha mantikli
  • 13-11-2024, 22:17:44
    #3
    Hocam yaklaşık 10 tane kedi ve 3 tane sokak köpeğine bakıyorum göndermek isterseniz onlar için çok güzel bir şey olur. Ama kargo ücreti ne olur ona göre işlem yapalım
  • 13-11-2024, 22:19:10
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Kimseye güvenme. Git her sokak başına kendin dök dağıt bence.

    Alıp satan olur kendi kedisine köpeğine veren olur
  • 13-11-2024, 22:22:25
    #5
    Sokak demiyorum köydeki kediler beni batırdı hele 3 tane yavru var kapiyi kesiyorlar ucuz kedi mamasi nerden bulurum en son amazondan Champion Somonlu aldim indirimden suan 650TL ucuza bilen varsa cok iyi olur.
  • 13-11-2024, 22:22:30
    #6
    Kedi olsa alırdım, hem dükkan önü hem evin önünde 20 ye yakın kesi besliyorum her gün
  • 13-11-2024, 22:23:53
    #7
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseye güvenme. Git her sokak başına kendin dök dağıt bence.

    Alıp satan olur kendi kedisine köpeğine veren olur
    Köyde yaşıyorum ve burada köpekler inanılmaz derece de aç her hafta belediye yeni bir köpek bırakıyor kaç kere şikayet ettim hala aynı "köylüler bakar ya onlara" diyorlar ama hiç biri burada ki hayvanlara bakmıyorlar hepsini kapılarindan kovuyorlar neredeyse kemikleri görünen hayvanlar bile var evet bu konu çok suistimal edilebilir ama herkesi aynı kefeye koymanız hoş bişey değil.
  • 13-11-2024, 22:25:27
    #8
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köyde yaşıyorum ve burada köpekler inanılmaz derece de aç her hafta belediye yeni bir köpek bırakıyor kaç kere şikayet ettim hala aynı "köylüler bakar ya onlara" diyorlar ama hiç biri burada ki hayvanlara bakmıyorlar hepsini kapılarindan kovuyorlar neredeyse kemikleri görünen hayvanlar bile var evet bu konu çok suistimal edilebilir ama herkesi aynı kefeye koymanız hoş bişey değil.
    Size şahsi bir şey demedim üstüne alınmanıza gerek yok. Durumu kanıtlayabilirseniz konu sahibi size gönderirse çok güzel olur. Günümüz insanları maalesef güvenilir değil.
  • 13-11-2024, 22:29:16
    #9
    Kedi olsaydı olabilirdide köpek burdada çok nadir.

    Şöyle anamızı ve yavruları yerken etrafı kollaması adlı fotomuz;🥰😅