Elimizde 12Kg enjoy köpek maması var. Sokak hayvanlarına dağıtan bunu yapan birisi varsa vermek istiyoruz.
Mamayı artık köpeğimiz yemediğinden kaynaklı vermek istiyoruz.
Lütfen daha önce dağıtım yaptığını gösterebilecek ve aktif dağıtım yapan yer kişi varsa iletişime geçerse sevinirim.
Sokak hayvanlarına mama dağıtan var mı ?
13
●332
- 13-11-2024, 22:19:10Kimseye güvenme. Git her sokak başına kendin dök dağıt bence.
Alıp satan olur kendi kedisine köpeğine veren olur - 13-11-2024, 22:23:53Köyde yaşıyorum ve burada köpekler inanılmaz derece de aç her hafta belediye yeni bir köpek bırakıyor kaç kere şikayet ettim hala aynı "köylüler bakar ya onlara" diyorlar ama hiç biri burada ki hayvanlara bakmıyorlar hepsini kapılarindan kovuyorlar neredeyse kemikleri görünen hayvanlar bile var evet bu konu çok suistimal edilebilir ama herkesi aynı kefeye koymanız hoş bişey değil.yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2024, 22:25:27Size şahsi bir şey demedim üstüne alınmanıza gerek yok. Durumu kanıtlayabilirseniz konu sahibi size gönderirse çok güzel olur. Günümüz insanları maalesef güvenilir değil.mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2024, 22:29:16Kedi olsaydı olabilirdide köpek burdada çok nadir.
Şöyle anamızı ve yavruları yerken etrafı kollaması adlı fotomuz;🥰😅

hele 3 tane yavru var kapiyi kesiyorlar
ucuza bilen varsa cok iyi olur.
