Elimizde 12Kg enjoy köpek maması var. Sokak hayvanlarına dağıtan bunu yapan birisi varsa vermek istiyoruz.
Mamayı artık köpeğimiz yemediğinden kaynaklı vermek istiyoruz.
Lütfen daha önce dağıtım yaptığını gösterebilecek ve aktif dağıtım yapan yer kişi varsa iletişime geçerse sevinirim.