Köyde yaşıyorum ve burada köpekler inanılmaz derece de aç her hafta belediye yeni bir köpek bırakıyor kaç kere şikayet ettim hala aynı "köylüler bakar ya onlara" diyorlar ama hiç biri burada ki hayvanlara bakmıyorlar hepsini kapılarindan kovuyorlar neredeyse kemikleri görünen hayvanlar bile var evet bu konu çok suistimal edilebilir ama herkesi aynı kefeye koymanız hoş bişey değil.
Size şahsi bir şey demedim üstüne alınmanıza gerek yok. Durumu kanıtlayabilirseniz konu sahibi size gönderirse çok güzel olur. Günümüz insanları maalesef güvenilir değil.