Hocam ona zaten kargo ucreti 300 400cikar bence siz onu bulunduğunuz yerdeki sokak hayvanlarina verin burada dagitan arkadaşlarda kargo yerine parayi mamaya verip kopeklere dagitsa daha mantikli