• 13-11-2024, 22:36:46
    #10
    Kurumsal Üye
    Barınağa verin ben öyle yapıyorum genelde. Kargo bedeli çok çıkar en mantıklısı
  • 13-11-2024, 22:41:11
    #11
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Her gün düzenli olarak hem gündüz hem gece mama veriyorum.
    Hem evin ordaki sokak hayvanlarına hem de ofisin oradakilere veriyorum.

    Ayrıca ben de Enjoy kullanıyorum. Kendi evdeki kedim bile afiyetle yiyor güzel markadır
  • 13-11-2024, 23:59:18
    #12
    kedi maması olsa talip olurdum, yaklaşık 7-8 kedi iki köpeğe bakıyorum, köpeklerde yağlı olduğu için kedi maması yiyor ama kediler tuzsuz ve yağı az olduğu için köpek maması yemiyor, hayır hasenat yapacağınız zaman aklınızda olsun dökmeye kedi maması alın, bende carrefourdan migrostan hep enjoy alırdım bi kaç kere ziyan ettim sonra jetix'e geçtim, bazen onada burun kıvırıyorlar, indirimde yakalayamazsam temizmama'dan mitomix söylüyorum hiç burun kıvıran yavrucak çıkmadı.
  • 14-11-2024, 02:32:26
    #13
    🧙 Kod Sihirbazı 🧙
    Yusuuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ona zaten kargo ucreti 300 400cikar bence siz onu bulunduğunuz yerdeki sokak hayvanlarina verin burada dagitan arkadaşlarda kargo yerine parayi mamaya verip kopeklere dagitsa daha mantikli
    İstanbul tarafında kişiye elden teslim edicem.
    Yesil SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün düzenli olarak hem gündüz hem gece mama veriyorum.
    Hem evin ordaki sokak hayvanlarına hem de ofisin oradakilere veriyorum.

    Ayrıca ben de Enjoy kullanıyorum. Kendi evdeki kedim bile afiyetle yiyor güzel markadır
    Hocam keşke o kadar vaktim olsa, bir arkadaş barınağa verin yazmış barınaklarla görüşücem en mantıklısı o gözüküyor şuanlık
  • 14-11-2024, 04:22:44
    #14
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Larousse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul tarafında kişiye elden teslim edicem.

    Hocam keşke o kadar vaktim olsa, bir arkadaş barınağa verin yazmış barınaklarla görüşücem en mantıklısı o gözüküyor şuanlık
    Ben istemiyorum hocam.
    Düzenli olarak satın alıyorum zaten ben. Masraf olarak ta düşünmüyorum ayrıca Verdiği mutluluk, verdiğim paradan çok daha fazlası.