kedi maması olsa talip olurdum, yaklaşık 7-8 kedi iki köpeğe bakıyorum, köpeklerde yağlı olduğu için kedi maması yiyor ama kediler tuzsuz ve yağı az olduğu için köpek maması yemiyor, hayır hasenat yapacağınız zaman aklınızda olsun dökmeye kedi maması alın, bende carrefourdan migrostan hep enjoy alırdım bi kaç kere ziyan ettim sonra jetix'e geçtim, bazen onada burun kıvırıyorlar, indirimde yakalayamazsam temizmama'dan mitomix söylüyorum hiç burun kıvıran yavrucak çıkmadı.