Hocam ona zaten kargo ucreti 300 400cikar bence siz onu bulunduğunuz yerdeki sokak hayvanlarina verin burada dagitan arkadaşlarda kargo yerine parayi mamaya verip kopeklere dagitsa daha mantikli
İstanbul tarafında kişiye elden teslim edicem.
Her gün düzenli olarak hem gündüz hem gece mama veriyorum.
Hem evin ordaki sokak hayvanlarına hem de ofisin oradakilere veriyorum.
Ayrıca ben de Enjoy kullanıyorum. Kendi evdeki kedim bile afiyetle yiyor

güzel markadır
Hocam keşke o kadar vaktim olsa, bir arkadaş barınağa verin yazmış barınaklarla görüşücem en mantıklısı o gözüküyor şuanlık