İstanbul tarafında kişiye elden teslim edicem.
Hocam keşke o kadar vaktim olsa, bir arkadaş barınağa verin yazmış barınaklarla görüşücem en mantıklısı o gözüküyor şuanlık
Ben istemiyorum hocam.
Düzenli olarak satın alıyorum zaten ben. Masraf olarak ta düşünmüyorum ayrıca

Verdiği mutluluk, verdiğim paradan çok daha fazlası.