• 04-11-2024, 12:30:21
    #1
    4 yıldır kullanıyorum ve Superonline aşırı memnunum bunu söyleyerek başlayayım ve değiştirmem.
    Ama Şaşırtıcı bilgisizliğe bağlı yaşadığım zaman kaybı ve stresi paylaşmak istiyorum.
    Geçen hafta pazartesi günü 200 MB olan netimi kampanya vs dediler vs 1000 mb'a yükselttim. Zaten istiyordum o konuda sorun yok, ben aradım yaptırdım.
    Ancak yaptırmadan önce aradım sordum dedim ki bakın benim modem wi-fi 5, ben bununla verimli bu hızı alabilecek miyim, cevap, kontrol ve tabi ki efendim modeminiz destekliyor.
    Neyse paket yükseldi ve ne oldu dersiniz bırakın 1000 mbi gecmiste aldığım hızı bile (180-200) alamamakla beraber sürekli koptu durdu.
    Sonraki süreçte 1 hafta boyunca konuşuyorum, düzeltiyoruz modemi resetliyorlar vs ama düzelme yok, hız zaten yok da kopmayi da 10 dklik çözüyorlar.
    Her konuşmada sorduğum, bakın her gün arıyorum modem destekliyor mu? - evet efendim tabi ki sorun ondan değil.
    En son cuma aradım dedim bana teknik servis yollayın,oradan yaptığınız hiç bir şeyi kabul etmiyorum,gelsinler baksınlar.
    Geldiler cumartesi baktılar ve bingo modem desteklemiyor.
    Bir haftada 12 konuşmada verilen bilgiler vs hepsi yanlışmış.
    Sonuç modem değişti,ücret 520 TL.
    Sorun çözüldü şu an hız wifi 700-900 arası geliyor ,geçen haftaki kullanım da fatura edilmeyecekmis ok sorun yok ama neden kimse insanların zamanının da önemli olduğunu anlamıyor?
    Bu kadar basit bilgi ve defalarca söylememe rağmen neden bu çalışanlar lan acaba doğru mu demiyor?
    Size tavsiyem müşteri hizmetlerine güvenmeyin,eve servis çağırın baksınlar.
  • 04-11-2024, 12:36:59
    #2
    Hocam bende fiyattan dolayı Superonline'ı bırakıp millenicoma geçtim. Geçtiğim İlk gün en az 20 kere konuşma yaptım. Yalan bilgilerle kurulum ücreti itelediler. Her konuştuğum müşteri temsilcisi farklı şeyler söylüyordu. Tonlarca şey yaşadım. 4. günün sonunda iptal ettirebildim ve askıda olan Superonline hesabımı tekrar aktif ettirdim. Kurumsallık olarak oldukça iyi. En azından ülke şartlarında en iyilerden. Olabilir böyle şeyler her firmada oluyor
  • 04-11-2024, 12:38:49
    #3
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende fiyattan dolayı Superonline'ı bırakıp millenicoma geçtim. Geçtiğim İlk gün en az 20 kere konuşma yaptım. Yalan bilgilerle kurulum ücreti itelediler. Her konuştuğum müşteri temsilcisi farklı şeyler söylüyordu. Tonlarca şey yaşadım. 4. günün sonunda iptal ettirebildim ve askıda olan Superonline hesabımı tekrar aktif ettirdim. Kurumsallık olarak oldukça iyi. En azından ülke şartlarında en iyilerden. Olabilir böyle şeyler her firmada oluyor
    Yok zaten diğer firmalar ile yaşadıklarımı hatırlayınca Superonline 10 basar ama bu konuda epey şaşırdım gerçekten, yahu o kadar bariz bilgi ama bir türlü söylemediler, aslında pazartesi çözülecek olay 1 hafta sarktı.
  • 04-11-2024, 12:44:58
    #4
    Süperonline kadar omurgasız bir firma görmedim.
  • 04-11-2024, 12:47:33
    #5
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende fiyattan dolayı Superonline'ı bırakıp millenicoma geçtim. Geçtiğim İlk gün en az 20 kere konuşma yaptım. Yalan bilgilerle kurulum ücreti itelediler. Her konuştuğum müşteri temsilcisi farklı şeyler söylüyordu. Tonlarca şey yaşadım. 4. günün sonunda iptal ettirebildim ve askıda olan Superonline hesabımı tekrar aktif ettirdim. Kurumsallık olarak oldukça iyi. En azından ülke şartlarında en iyilerden. Olabilir böyle şeyler her firmada oluyor
    Millenicom kadar saçma bir firma yok. İlk abonelikte dedim ki modem yollayın okey yolladılar kuruldu gayet güzel çalışıyor. Fakat farklı bir adrese taşındım hız sorunları başladı. Modem kapanıp duruyordu. Durumu iletiyorum dönüş yaoacaz diyip dönmüyorlar. En son döndüler. Dönüşün saçmalığı ayrı bir şey zaten. "Yusuf bey siz modemi bizden almamışsınız kurulum ekibinden almışsınız". Allahım kafayı yedim resmen ne alaka dedim. Ben size modem yollayın dedim ve yolladınız bende aldım. Cevaba ayrı şok oldum zaten. Şikayet edebileceğim ne kadar yer varsa şikayet ettim tüm yazılı konuşmaları da sundum fatura vs ne varsa. Anında iptal ettim. Rezalet bir firma
  • 04-11-2024, 12:49:06
    #6
    Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süperonline kadar omurgasız bir firma görmedim.
    Ben çok memnunum sadece bu sorunu yasadim
  • 04-11-2024, 13:20:54
    #7
    Hocam konu çağrı merkezi bilgisizliği değil onlara söylenen şeyde modemin desteklediği yönünde bilgi girip kontrol edilecek bir sistem yok malesef fiber modemler 500mb'e kadar destekliyor diye bilgi veriliyor
  • 04-11-2024, 13:47:24
    #8
    wpdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu çağrı merkezi bilgisizliği değil onlara söylenen şeyde modemin desteklediği yönünde bilgi girip kontrol edilecek bir sistem yok malesef fiber modemler 500mb'e kadar destekliyor diye bilgi veriliyor
    İşte bu kaynaklarını düzeltmeleri lazım sanırım, beni hatta bekletiyor, modeminizi test ediyorum vs vs diyor, sonra diyor ki modem mükemmel yahu baya sistemden bir şeyler bakıyor gibi hissediyorsun ama aslında yaptıkları şey önünde güncel olmayan dokümanlara bakmak.
  • 04-11-2024, 13:55:45
    #9
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millenicom kadar saçma bir firma yok. İlk abonelikte dedim ki modem yollayın okey yolladılar kuruldu gayet güzel çalışıyor. Fakat farklı bir adrese taşındım hız sorunları başladı. Modem kapanıp duruyordu. Durumu iletiyorum dönüş yaoacaz diyip dönmüyorlar. En son döndüler. Dönüşün saçmalığı ayrı bir şey zaten. "Yusuf bey siz modemi bizden almamışsınız kurulum ekibinden almışsınız". Allahım kafayı yedim resmen ne alaka dedim. Ben size modem yollayın dedim ve yolladınız bende aldım. Cevaba ayrı şok oldum zaten. Şikayet edebileceğim ne kadar yer varsa şikayet ettim tüm yazılı konuşmaları da sundum fatura vs ne varsa. Anında iptal ettim. Rezalet bir firma
    İptal etmek için onay araması yapıyorlar 3 kere aradilar 30 dk müzik dinledim iptal olmadı o yüzden. 4. gün aradılar yine müzik dinledim 5 dakika. Arıyorsunuz müzik dinletiyorsunuz iptal etmemek için dedim. Haberi yokmuş gibi davranıyor şaşırmış numarası yapıyor. Neyse fatura çıksın bakalım ödeyecem. Superonline dönüş yaptı sonradan indirimli paket sundu. Memnuniyet indirimi de tanımladı. 8 yıllık musterimizsiniz dedi. Dedim madem böyle fırsat sunacaktiniz niye interneti askıya aldınız dedim. Mecbur başka firmadan hizmet aldim zarara girdim dedim. Valla Superonline'dan şaşmam artık. Sinirlerimi yipratti millenicom. İstediğim hızı alamadığım için eve ekip yolluyorlar paralı olduğunu söylemiyorlar bile. Bağırıp çağırdım bayağı