Hocam bende fiyattan dolayı Superonline'ı bırakıp millenicoma geçtim. Geçtiğim İlk gün en az 20 kere konuşma yaptım. Yalan bilgilerle kurulum ücreti itelediler. Her konuştuğum müşteri temsilcisi farklı şeyler söylüyordu. Tonlarca şey yaşadım. 4. günün sonunda iptal ettirebildim ve askıda olan Superonline hesabımı tekrar aktif ettirdim. Kurumsallık olarak oldukça iyi. En azından ülke şartlarında en iyilerden. Olabilir böyle şeyler her firmada oluyor
Yok zaten diğer firmalar ile yaşadıklarımı hatırlayınca Superonline 10 basar ama bu konuda epey şaşırdım gerçekten, yahu o kadar bariz bilgi ama bir türlü söylemediler, aslında pazartesi çözülecek olay 1 hafta sarktı.