English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende fiyattan dolayı Superonline'ı bırakıp millenicoma geçtim. Geçtiğim İlk gün en az 20 kere konuşma yaptım. Yalan bilgilerle kurulum ücreti itelediler. Her konuştuğum müşteri temsilcisi farklı şeyler söylüyordu. Tonlarca şey yaşadım. 4. günün sonunda iptal ettirebildim ve askıda olan Superonline hesabımı tekrar aktif ettirdim. Kurumsallık olarak oldukça iyi. En azından ülke şartlarında en iyilerden. Olabilir böyle şeyler her firmada oluyor
Millenicom kadar saçma bir firma yok. İlk abonelikte dedim ki modem yollayın okey yolladılar kuruldu gayet güzel çalışıyor. Fakat farklı bir adrese taşındım hız sorunları başladı. Modem kapanıp duruyordu. Durumu iletiyorum dönüş yaoacaz diyip dönmüyorlar. En son döndüler. Dönüşün saçmalığı ayrı bir şey zaten. "Yusuf bey siz modemi bizden almamışsınız kurulum ekibinden almışsınız". Allahım kafayı yedim resmen ne alaka dedim. Ben size modem yollayın dedim ve yolladınız bende aldım. Cevaba ayrı şok oldum zaten. Şikayet edebileceğim ne kadar yer varsa şikayet ettim tüm yazılı konuşmaları da sundum fatura vs ne varsa. Anında iptal ettim. Rezalet bir firma