Millenicom kadar saçma bir firma yok. İlk abonelikte dedim ki modem yollayın okey yolladılar kuruldu gayet güzel çalışıyor. Fakat farklı bir adrese taşındım hız sorunları başladı. Modem kapanıp duruyordu. Durumu iletiyorum dönüş yaoacaz diyip dönmüyorlar. En son döndüler. Dönüşün saçmalığı ayrı bir şey zaten. "Yusuf bey siz modemi bizden almamışsınız kurulum ekibinden almışsınız". Allahım kafayı yedim resmen ne alaka dedim. Ben size modem yollayın dedim ve yolladınız bende aldım. Cevaba ayrı şok oldum zaten. Şikayet edebileceğim ne kadar yer varsa şikayet ettim tüm yazılı konuşmaları da sundum fatura vs ne varsa. Anında iptal ettim. Rezalet bir firma
İptal etmek için onay araması yapıyorlar 3 kere aradilar 30 dk müzik dinledim iptal olmadı o yüzden. 4. gün aradılar yine müzik dinledim 5 dakika. Arıyorsunuz müzik dinletiyorsunuz iptal etmemek için dedim. Haberi yokmuş gibi davranıyor şaşırmış numarası yapıyor. Neyse fatura çıksın bakalım ödeyecem. Superonline dönüş yaptı sonradan indirimli paket sundu. Memnuniyet indirimi de tanımladı. 8 yıllık musterimizsiniz dedi. Dedim madem böyle fırsat sunacaktiniz niye interneti askıya aldınız dedim. Mecbur başka firmadan hizmet aldim zarara girdim dedim. Valla Superonline'dan şaşmam artık. Sinirlerimi yipratti millenicom. İstediğim hızı alamadığım için eve ekip yolluyorlar paralı olduğunu söylemiyorlar bile. Bağırıp çağırdım bayağı