• 01-11-2024, 20:09:05
    #1
    Web sitemde basit bir hata gördüm. Forumda aynı hatayı alıp çözüm bulmuş birine yazdım, sadece iki kelimelik bir yanıt bekledim: “Bunu yap, düzelir” gibi. Ancak adam doğrudan “Parça iş almıyorum” dedi. Düşündüm de, ücretli destek olsa siteye girip hatayı düzeltirdi; ama ücretsiz olunca iki kelime bile yazmaktan kaçtı. Arkadaşlar, her şey para değil, biraz insanlık da önemli.
    • JaimeLannister
    • obas
    • DoraOtomotiv
    JaimeLannister, DoraOtomotiv ve bunu beÄŸendi.
    15 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 01-11-2024, 20:10:19
    #2
    Çok doğru
  • 01-11-2024, 20:11:19
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    O iş kişinin mesleği olabilir, mesleğini neden ücretsiz icra etsin ki.
  • 01-11-2024, 20:11:48
    #4
    Adamın işi budur belki hocam. Bakkala girip bedava sakız almak gibi bişey seninkisi
  • 01-11-2024, 20:11:58
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web sitemde basit bir hata gördüm. Forumda aynı hatayı alıp çözüm bulmuş birine yazdım, sadece iki kelimelik bir yanıt bekledim: “Bunu yap, düzelir” gibi. Ancak adam doğrudan “Parça iş almıyorum” dedi. Düşündüm de, ücretli destek olsa siteye girip hatayı düzeltirdi; ama ücretsiz olunca iki kelime bile yazmaktan kaçtı. Arkadaşlar, her şey para değil, biraz insanlık da önemli.
    Zamanında iki tıka 50 tl almıştı biri yıllar önce bunlardan fatura isteyeceksin vermezse bildireceksin cezasını ödesin öyleye böyle
  • 01-11-2024, 20:12:46
    #6
    @EKA Reklam; hocama katılıyorum ama forumdan yardım alarak bulduğu çözümü size satmaya çalışması bana etik gelmedi
  • 01-11-2024, 20:16:24
    #7
    Ben işimde olsa cevap veriyorum hatta bazen eleman yapamayınca bağlanıp sorunu çözüyorum bir şey kaybetmedim çok şey öğrendim. Yani işiniz ise ve 3 kuruşluk bir soruya cevap verdiğiniz için para kaybediyorsanız İş değiştirin bence emeğinize yazık.
    Ama birde olayın şöyle bir boyutu var : Özellikle R10 da Adamın hayatını kurtarsan dönüp sağ ol bile demiyor bazıları daha komik sorunu ben çözüyorum O gidip başka birinin saatlerce uğraşmasından vs. söz ediyor.

    Kısaca alışırsınız
  • 01-11-2024, 20:16:35
    #8
    Sorununu çözüme ulaştırdın mı?
  • 01-11-2024, 20:17:17
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web sitemde basit bir hata gördüm. Forumda aynı hatayı alıp çözüm bulmuş birine yazdım, sadece iki kelimelik bir yanıt bekledim: “Bunu yap, düzelir” gibi. Ancak adam doğrudan “Parça iş almıyorum” dedi. Düşündüm de, ücretli destek olsa siteye girip hatayı düzeltirdi; ama ücretsiz olunca iki kelime bile yazmaktan kaçtı. Arkadaşlar, her şey para değil, biraz insanlık da önemli.
    caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @EKA Reklam; hocama katılıyorum ama forumdan yardım alarak bulduğu çözümü size satmaya çalışması bana etik gelmedi
    Neden etik olmasın ? Madem o forumda buldu sende bul olay para almaksa sonuçta herkes bir forumdan alıyor