15 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
Her Şey Para Değil: Biraz da İnsaniyet
19
●890
- 01-11-2024, 20:09:05Web sitemde basit bir hata gördüm. Forumda aynı hatayı alıp çözüm bulmuş birine yazdım, sadece iki kelimelik bir yanıt bekledim: “Bunu yap, düzelir” gibi. Ancak adam doğrudan “Parça iş almıyorum” dedi. Düşündüm de, ücretli destek olsa siteye girip hatayı düzeltirdi; ama ücretsiz olunca iki kelime bile yazmaktan kaçtı. Arkadaşlar, her şey para değil, biraz insanlık da önemli.
- 01-11-2024, 20:11:19O iş kişinin mesleği olabilir, mesleğini neden ücretsiz icra etsin ki.
- 01-11-2024, 20:11:58Zamanında iki tıka 50 tl almıştı biri yıllar önce bunlardan fatura isteyeceksin vermezse bildireceksin cezasını ödesin öyleye böyleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2024, 20:12:46@EKA Reklam; hocama katılıyorum ama forumdan yardım alarak bulduğu çözümü size satmaya çalışması bana etik gelmedi
- 01-11-2024, 20:16:24Ben işimde olsa cevap veriyorum hatta bazen eleman yapamayınca bağlanıp sorunu çözüyorum bir şey kaybetmedim çok şey öğrendim. Yani işiniz ise ve 3 kuruşluk bir soruya cevap verdiğiniz için para kaybediyorsanız İş değiştirin bence emeğinize yazık.
Ama birde olayın şöyle bir boyutu var : Özellikle R10 da Adamın hayatını kurtarsan dönüp sağ ol bile demiyor
bazıları daha komik sorunu ben çözüyorum O gidip başka birinin saatlerce uğraşmasından vs. söz ediyor.
Kısaca alışırsınız
- 01-11-2024, 20:17:17Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNeden etik olmasın ? Madem o forumda buldu sende bul olay para almaksa sonuçta herkes bir forumdan alıyorcaneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bazıları daha komik sorunu ben çözüyorum O gidip başka birinin saatlerce uğraşmasından vs. söz ediyor.