Web sitemde basit bir hata gördüm. Forumda aynı hatayı alıp çözüm bulmuş birine yazdım, sadece iki kelimelik bir yanıt bekledim: Bunu yap, düzelir gibi. Ancak adam doğrudan Parça iş almıyorum dedi. Düşündüm de, ücretli destek olsa siteye girip hatayı düzeltirdi; ama ücretsiz olunca iki kelime bile yazmaktan kaçtı. Arkadaşlar, her şey para değil, biraz insanlık da önemli.
Zamanında iki tıka 50 tl almıştı biri yıllar önce bunlardan fatura isteyeceksin vermezse bildireceksin cezasını ödesin öyleye böyle