Ben işimde olsa cevap veriyorum hatta bazen eleman yapamayınca bağlanıp sorunu çözüyorum bir şey kaybetmedim çok şey öğrendim. Yani işiniz ise ve 3 kuruşluk bir soruya cevap verdiğiniz için para kaybediyorsanız İş değiştirin bence emeğinize yazık.
Ama birde olayın şöyle bir boyutu var : Özellikle R10 da Adamın hayatını kurtarsan dönüp sağ ol bile demiyor

bazıları daha komik sorunu ben çözüyorum O gidip başka birinin saatlerce uğraşmasından vs. söz ediyor.
Kısaca alışırsınız