Web sitemde basit bir hata gördüm. Forumda aynı hatayı alıp çözüm bulmuş birine yazdım, sadece iki kelimelik bir yanıt bekledim: Bunu yap, düzelir gibi. Ancak adam doğrudan Parça iş almıyorum dedi. Düşündüm de, ücretli destek olsa siteye girip hatayı düzeltirdi; ama ücretsiz olunca iki kelime bile yazmaktan kaçtı. Arkadaşlar, her şey para değil, biraz insanlık da önemli.
@EKA Reklam; hocama katılıyorum ama forumdan yardım alarak bulduğu çözümü size satmaya çalışması bana etik gelmedi
Neden etik olmasın ? Madem o forumda buldu sende bul olay para almaksa sonuçta herkes bir forumdan alıyor