• 01-11-2024, 20:17:33
    #10
    Düşünceniz yanlış hocam burası bir webmaster formu buraya çoğu insan iş için giriyor haliyle para kazanmak istiyor. Size bilgisini ücretsiz vermek istememesi kadar doğal bir şey yok... Ha aynı şey bana olsa ben direk yardımcı olurdum. Hatta 4 5 arkadaşa yardımcı oldum.
  • 01-11-2024, 20:21:15
    #11
    evet malesef insanlık ölmüş ama r10 ücretsiz iş görecek arkadaş mutlaka vardır.3 Kuruşluk yardımı 500 1000 tl isteyenlere selam bile vermeyin
  • 01-11-2024, 20:25:02
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam, yabancı bir yazılımcıya yazdım, ayrıntılı cevap verdi, helal olsun.
    Sorun çözülmediyse imzamdaki WhatsApp tan yazın yapabilinecek şeyse yapayım dedim ama çözülmüş. Sevindim buna en azından mağduriyetliğiniz giderilmiş.
    Bir çok kişiye yardım ediyorum ama bazıları gerçekten ölçüyü kaçırıyor. İnsan iyilik yapmaya bile korkar oldu.
  • 01-11-2024, 20:26:58
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam, yabancı bir yazılımcıya yazdım, ayrıntılı cevap verdi, helal olsun.
    Eğer bu gibi durumda yine ucret olayı olursa fatura isteyin fatura yoksa şikayet edin faturasiz iş yapmaktan ceza yesin tavsiyem bu yönde
  • 01-11-2024, 20:31:50
    #14
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünceniz yanlış hocam burası bir webmaster formu buraya çoğu insan iş için giriyor haliyle para kazanmak istiyor. Size bilgisini ücretsiz vermek istememesi kadar doğal bir şey yok... Ha aynı şey bana olsa ben direk yardımcı olurdum. Hatta 4 5 arkadaşa yardımcı oldum.
    Böyle düşündükçe Bot yazmaktan öteye geçemedi millet. Bu zihniyet insanı geri bırakır ve ticareti kısıtlar.
  • 01-11-2024, 21:00:56
    #15
    Küçük yardımlar kimseden bir şey eksiltmez.

    Hatta müşteri gözünde vefa duygusu uyandırır.

    İleride sizinle çalışma şansı doğar, arkadaşlarına bile önerebilir.

    Çıkar peşinde koşan bile bu şekilde düşünmeli.
  • 01-11-2024, 21:07:10
    #16
    Taşlanmak istemem ama forumda kime ücretsiz yardım ettiysem, ne bir minnet duygusu gördüm ne de teşekkür aldım.
  • 02-11-2024, 13:16:02
    #17
    Her şey PARA
  • 02-11-2024, 15:49:35
    #18
    400 tl ye yazdirdigim bot için 1000$ yazdı birisi sonra cevap vermedim konuma boş konu yazdı geçti halbuki 400 tl ye yaptırdım ertesi gün teslim etti çocuk çatır çatır da kullanıyorum