Evet hocam, yabancı bir yazılımcıya yazdım, ayrıntılı cevap verdi, helal olsun.
Sorun çözülmediyse imzamdaki WhatsApp tan yazın yapabilinecek şeyse yapayım dedim ama çözülmüş. Sevindim buna en azından mağduriyetliğiniz giderilmiş.
Bir çok kişiye yardım ediyorum ama bazıları gerçekten ölçüyü kaçırıyor. İnsan iyilik yapmaya bile korkar oldu.