• 31-10-2024, 14:45:48
    #1
    Merhaba D-Smart net başvurusu yaptım. 11 ekimde aktivasyon tamamlandı. Bilgileri modem girip kullanmaya başladım. 25 ekim de müşteri hizmetleri internet başvurunuz var diyerek lafa girdi. Bende hizmetim aktif kullanıyorum zaten dedim. Ertesi günü bir daha aradı yine aynı konudan lafa girdi durumu yine anlattım. Bu sefer durumu üstlere aktaracağını söyledi. Şimdi ise öğreniyorum ki iptal talebi almış. Ben iptal etmişim. Bir haftadır bu yüzden internetim yok. Benim hiçbir şekilde iptal talebim olmadı. 11 ekim 25 ekim arasında interneti kullandım da

    Uygulama üzerinde kullanım bilgilerim de görünüyor. Aktif olan hizmetle alakalı aranıp sanki sıfırdan başvurunuz varmış denmesi sonrasında iptal vermediğim halde iptal edilmesi D-Smart internet hizmetine sakın bulaşmayın!
    Şimdi ise iptal sürecini cayma bedeli yoksa iptal ettirmek ve yeni bir sağlayıcı ile çalışmayı düşünüyorum.
    Birde merak ediyorum daha önce böyle bir iş başına gelen oldu mu?
  • 31-10-2024, 14:47:21
    #2
    Nereden buldunuz hocam ben bilgilerimi vermediğim halde zır zır arıyorlar düşün yani

    sen birde müşteri oldun ya tamam
  • 31-10-2024, 14:48:42
    #3
    arayan numaraya baktınız mı orjinal sitedeki numara mı - örnek ben turk telekom kullanıyorum sahte numaradan arayıp para almaya çalışıyor 444 1 444 bu türk telekomun bunun dışındakileri açmıyorum
  • 31-10-2024, 14:49:43
    #4
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden buldunuz hocam ben bilgilerimi vermediğim halde zır zır arıyorlar düşün yani

    sen birde müşteri oldun ya tamam
    Hiç sormayın hocam. İptal talebi verseydim iptal edilmezdi. Aktif olan hizmeti bir daha başvurunuz var diyerek niye başka bir sürece alırsın ki. İşin şey yanı beni aramıyorlar artık da. Neden iptal ettirmek istediniz diye bir atama bile almadım
  • 31-10-2024, 14:51:02
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arayan numaraya baktınız mı orjinal sitedeki numara mı - örnek ben turk telekom kullanıyorum sahte numaradan arayıp para almaya çalışıyor 444 1 444 bu türk telekomun bunun dışındakileri açmıyorum
    Arayan numara o gün zır zır aradı. Numarayı sorguladım D-Smart ait. O aramadan sonra hemen internet gitti ne güzel kullanıyordum. İşin ilginç yanı internet hizmetim aktif olduğuna hiçbir D-Smart yetkili inanmıyor
  • 31-10-2024, 14:52:10
    #6
    Resmen sizden ekstra para koparmak için böyle bir şey yapmışlar. Büyük bir ihtimalle bunu yapan çalışan prim almaya çalışıp ama sizden alamadığı için sinirinden yapmış. Tekrar arayın durumu tek tek anlatın. Eğer ki olumsuz cevap alırsanız tüketici haklarına şikayetçi olun.
  • 31-10-2024, 14:54:41
    #7
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen sizden ekstra para koparmak için böyle bir şey yapmışlar. Büyük bir ihtimalle bunu yapan çalışan prim almaya çalışıp ama sizden alamadığı için sinirinden yapmış. Tekrar arayın durumu tek tek anlatın. Eğer ki olumsuz cevap alırsanız tüketici haklarına şikayetçi olun.
    Hocam durumu her seferinde anlatıyorum. Şikayet kayıtları oluşturdum. Siz iptal etmişsiniz diyorlar ben neden iptal edeyim. Ben sadece durumu anlattım. İşin en komik yanı internet hizmetim aktif olduğuna kimseyi inandıramıyorum. Söyledikleriniz çok mantıklı geldi şimdi bende böyle düşünüyorum. Beni iki kez araması bana farklı konuşup farklı işlem yapması olayı zaten açıklıyor
  • 31-10-2024, 14:56:36
    #8
    ilkerertugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam durumu her seferinde anlatıyorum. Şikayet kayıtları oluşturdum. Siz iptal etmişsiniz diyorlar ben neden iptal edeyim. Ben sadece durumu anlattım. İşin en komik yanı internet hizmetim aktif olduğuna kimseyi inandıramıyorum. Söyledikleriniz çok mantıklı geldi şimdi bende böyle düşünüyorum. Beni iki kez araması bana farklı konuşup farklı işlem yapması olayı zaten açıklıyor

    Tekrar arayın ses kayıtlarını dinlenmesini talep edin. Eğer ki ses kayıtları dinlenirse o çalışan büyük ihtimalle uyarılır sizin iş iptal olur. Mağduriyetiniz giderilir. Ancak siz işin peşini bırakmayın hakkınızı arayın.
  • 31-10-2024, 15:05:07
    #9
    ilkerertugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam durumu her seferinde anlatıyorum. Şikayet kayıtları oluşturdum. Siz iptal etmişsiniz diyorlar ben neden iptal edeyim. Ben sadece durumu anlattım. İşin en komik yanı internet hizmetim aktif olduğuna kimseyi inandıramıyorum. Söyledikleriniz çok mantıklı geldi şimdi bende böyle düşünüyorum. Beni iki kez araması bana farklı konuşup farklı işlem yapması olayı zaten açıklıyor
    Bana bir çalışan ilk sene 123 ikinci sene 170 küsür internet sundu. Ben o esnada dışarıda olduğum için odaklanamadim. Daha sonra sizi arıcam dedim. Daha sonra aradığımda bana ilk sene 180 ikinci sene 210 dediler. Bende durumu anlattım bu şekilde olduğunu ve bana bu fiyatı verdiklerini izah ettim. Bana o an anlık indirim vs olmuştur bizde o an size öyle demisizdir gibi konuştular. Ben kabul etmedim internet sürem biter bitmez kapattiricam dedim. Yada siz benim ses kayıtlarımi dinleyip bana o şekilde teklif verirsiniz dedim. Beni tekrar aradılar ertesi gün ilk sene 123 ikinci sene 171 falan anlaştık şuan ilk senem bitti ikinci olan sene fiyat 172 falan geliyor.