Merhaba D-Smart net başvurusu yaptım. 11 ekimde aktivasyon tamamlandı. Bilgileri modem girip kullanmaya başladım. 25 ekim de müşteri hizmetleri internet başvurunuz var diyerek lafa girdi. Bende hizmetim aktif kullanıyorum zaten dedim. Ertesi günü bir daha aradı yine aynı konudan lafa girdi durumu yine anlattım. Bu sefer durumu üstlere aktaracağını söyledi. Şimdi ise öğreniyorum ki iptal talebi almış. Ben iptal etmişim. Bir haftadır bu yüzden internetim yok. Benim hiçbir şekilde iptal talebim olmadı. 11 ekim 25 ekim arasında interneti kullandım da
Uygulama üzerinde kullanım bilgilerim de görünüyor. Aktif olan hizmetle alakalı aranıp sanki sıfırdan başvurunuz varmış denmesi sonrasında iptal vermediğim halde iptal edilmesi D-Smart internet hizmetine sakın bulaşmayın!
Şimdi ise iptal sürecini cayma bedeli yoksa iptal ettirmek ve yeni bir sağlayıcı ile çalışmayı düşünüyorum.
Birde merak ediyorum daha önce böyle bir iş başına gelen oldu mu?