Sagopa Kajmer - Saykodelik EP [2009]
49
●2.418
- 04-08-2009, 12:41:39beğenmiyen arkadaşlar birkaç kere daha dinlesin sonra yorum yazsın kendini bıraksın şarkıya
- 05-08-2009, 01:31:20Üyeliği durdurulduCezanın dediği gibi "Fark Var" ceza küfürden başka birşey söylemez,sago'm küfürsüz söylerse en kralı herhalFaggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(bi havaya girdim
)
Arasında ki sadece bi' fark..
- 05-08-2009, 01:35:34Üyeliği durdurulduGereken cevabı aldın msn'denrSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2009, 01:40:23Üyeliği durdurulduGereken cevap verildi msn'denFaggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2009, 23:10:29Üyeliği durdurulduLa zaten MSN'de karşılıklı konuşuyorsunuz , ileti gelince karşıdaki görüyor .Neden burdan cevap verildi falan yazıyorsunuzrSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu arada ben beğendim EP'yi.Pesimist Orkestra da çok iyi.Ama romantizma'daki tat hiçbirinde yok.
.