• 04-08-2009, 12:41:39
    #37
    beğenmiyen arkadaşlar birkaç kere daha dinlesin sonra yorum yazsın kendini bıraksın şarkıya
  • 05-08-2009, 01:31:20
    #38
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan Ceza'ya atıp tutmak yerine Sagopa'yı tartışsanıza, unutmayın ki Ceza hayranlarıda var (bkz. Ben). Şimdi bende yazacağım iki-üç tane ama onlar küfürlü ne yapalım , Mürekkebi dinleyin .
    Cezanın dediği gibi "Fark Var" ceza küfürden başka birşey söylemez,sago'm küfürsüz söylerse en kralı herhal (bi havaya girdim )

    Arasında ki sadece bi' fark..
  • 05-08-2009, 01:35:34
    #39
    Üyeliği durduruldu
    rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezanın dediği gibi "Fark Var" ceza küfürden başka birşey söylemez,sago'm küfürsüz söylerse en kralı herhal (bi havaya girdim )

    Arasında ki sadece bi' fark..
    Gereken cevabı aldın msn'den
  • 05-08-2009, 01:40:23
    #40
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereken cevabı aldın msn'den
    Gereken cevap verildi msn'den
  • 05-08-2009, 14:27:57
    #41
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Harikulade.
  • 05-08-2009, 23:10:29
    #42
    Üyeliği durduruldu
    rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereken cevap verildi msn'den
    La zaten MSN'de karşılıklı konuşuyorsunuz , ileti gelince karşıdaki görüyor .Neden burdan cevap verildi falan yazıyorsunuz

    Bu arada ben beğendim EP'yi.Pesimist Orkestra da çok iyi.Ama romantizma'daki tat hiçbirinde yok.
  • 05-08-2009, 23:51:36
    #43
    sagopa kajmer saykodelik v.s google aramalarında 1. sıradayım şuan )
  • 06-08-2009, 13:01:24
    #44
    Kolera ile düeti olan bilinmezlik hoşuma gitti.
    Sago yine yapmış
  • 06-08-2009, 13:14:42
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Sağolasın...