• 04-08-2009, 00:54:03
    #28
    Sago ne yapsa güzeldir...
  • 04-08-2009, 01:08:39
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Hoş olmamış bence eski şarkıları daha iyiydi gibi (Ceza'cılardanım)..
  • 04-08-2009, 02:19:42
    #30
    Üyeliği durduruldu
    değişik bi tarz olmuş. dijital ses yok diyor gerçek gitar bass davul.
    melodiyi yakalarsanız güzel gerçekten. düet albümünü bekliyoruz bakalım
  • 04-08-2009, 02:24:13
    #31
    Yine Sago.
  • 04-08-2009, 02:55:32
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vay be.Yine ne güzel albüm olmuş.
    Uzun zamandır bahsedilen bi proje yavaş yavaş hayata geçiyor sanırsam.
    Psikolojik Funk..

    Gerçekten çok kaliteli bi ep olmuş.Bugüne kadar ki altyapılardan çok farklı bi soundla karşımıza çıkmış.
    Hemen dinlenince anlaşılacak bi tarz olduğunu sanmıyorum.İyice dinleyip,tadına varmak lazım..
    Yine klasikler arasına girecek çok kaliteli trackler mevcut.

    Sago ne yapsa kaliteli oluyor.Bu albümün internetten dağıtılması da ayrı bi güzellik.
    Sağolsun,varolsun.
  • 04-08-2009, 03:09:07
    #33
    Üstâd yine yapmış yapacağını; Hârikulade...
  • 04-08-2009, 09:18:38
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    süper kaliteli bir albüm albüm olmuş.Benim favorim bilinmezlik şarkısı
  • 04-08-2009, 11:01:11
    #35
    Döktürmüş Sago yine, beğendim çok iyi olmuş
    Süpersin Sago, devam !
  • 04-08-2009, 11:02:03
    #36
    Üyeliği durduruldu
    ikiçiftsıfırdokuz melankolia..