norabilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

neyse..
şöyle aslında
1.dinleme eh işte fena değil
2. *** iyi olmuş ha
3. olm yine yapmış ***
4,5 diye gidiyor
sabahtan beri dinliyorum..yine yapmış yapacağın kajmeran 
bu arada bende konu açmıştım bunu görmedim rapor ediyorum şimdi o konuyu

edit: kurdukları grubun ismini vermemiş ama şarkılarda "sagopa kajmer & pesimist orkestra" yazıyor heralde ismi pesimist orkestra