Kavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

edit: kurdukları grubun ismini vermemiş ama şarkılarda "sagopa kajmer & pesimist orkestra" yazıyor heralde ismi pesimist orkestra
Sanmıyorum,böyle bir şey olsa Sago zaten yazardı.Daha farklı bi isim bence.