Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Vay be.Yine ne güzel albüm olmuş.
Uzun zamandır bahsedilen bi proje yavaş yavaş hayata geçiyor sanırsam.
Psikolojik Funk..
Gerçekten çok kaliteli bi ep olmuş.Bugüne kadar ki altyapılardan çok farklı bi soundla karşımıza çıkmış.
Hemen dinlenince anlaşılacak bi tarz olduğunu sanmıyorum.İyice dinleyip,tadına varmak lazım..
Yine klasikler arasına girecek çok kaliteli trackler mevcut.
Sago ne yapsa kaliteli oluyor.Bu albümün internetten dağıtılması da ayrı bi güzellik.
Sağolsun,varolsun.