rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereken cevap verildi msn'den
La zaten MSN'de karşılıklı konuşuyorsunuz , ileti gelince karşıdaki görüyor .Neden burdan cevap verildi falan yazıyorsunuz

Bu arada ben beğendim EP'yi.Pesimist Orkestra da çok iyi.Ama romantizma'daki tat hiçbirinde yok.