Konu
Sagopa Kajmer - Saykodelik EP [2009]
05-08-2009, 23:10:29
#42
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
rSl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gereken cevap verildi msn'den
La zaten MSN'de karşılıklı konuşuyorsunuz , ileti gelince karşıdaki görüyor .Neden burdan cevap verildi falan yazıyorsunuz
Bu arada ben beğendim EP'yi.Pesimist Orkestra da çok iyi.Ama romantizma'daki tat hiçbirinde yok.