Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradan Ceza'ya atıp tutmak yerine Sagopa'yı tartışsanıza, unutmayın ki Ceza hayranlarıda var (bkz. Ben). Şimdi bende yazacağım iki-üç tane ama onlar küfürlü ne yapalım , Mürekkebi dinleyin .
Cezanın dediği gibi "Fark Var" ceza küfürden başka birşey söylemez,sago'm küfürsüz söylerse en kralı herhal (bi havaya girdim )

Arasında ki sadece bi' fark..