Buradan Ceza'ya atıp tutmak yerine Sagopa'yı tartışsanıza, unutmayın ki Ceza hayranlarıda var (bkz. Ben). Şimdi bende yazacağım iki-üç tane ama onlar küfürlü ne yapalım

, Mürekkebi dinleyin

.
Cezanın dediği gibi "Fark Var" ceza küfürden başka birşey söylemez,sago'm küfürsüz söylerse en kralı herhal

(bi havaya girdim

)
Arasında ki sadece bi' fark..