8 mbps ye geçmeyi düşünüyorum bir kaç sorum var.
7
●459
- 31-07-2009, 13:24:45schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 mbit netlimitsiz tarifesinden bahsediyorsun anladığım kadarıyla tamamen 49 o.3 ayı nerden çıkardın ki.Normal fiyatı 49 tl yani.Yok kampanyalı alıcaksan herhangibr firmadan 49 tl nin altında verir sonra 49 tl den devam eder.49 tl üstünde olamaz. - 31-07-2009, 13:59:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.dün akşam geçtim bu saatlerde 5-6 mbit gösteriyor dsl testleri ama download yaparken 700-800 ' ün aşağısına hiç inmiyor..Geceleri 7-8 arası gösteriyor dsl tesleri (:
Sözleşmesiz bir tarifeye geçin.Sadece kist ücreti olarak en fazla 5-10 liralık bir oynama olur ilk ay faturada ondan sonra sabit olarak 49 ytl gelir - 31-07-2009, 13:59:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.o 3 ay ttnet reklamlarında geçiyor.Netlimitsize geç 2.19 farkla üstelik 3 ay fiyat sabit kalsın gibi bişey diyordu.benim de aklıma takılmıştı.3 ay sonra bi arıza çıkartmaz İnşallah.schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2009, 14:00:4649TL 1mb limitsiz paket ödv indirimi ile 45TL indi.
8mb sınırsız* paket 49TL ama 3 ay sadece 45TL
sınırız* 15gb kota oluyor 8mb/s kadar hız veriyor sana ama 15gb doldu zaman senin hızını 512lkb/s düşüyüror hiç bir ek ücret vs almıyor..
bende bu ay 8mb/s kullanıyorum ayın 14.de bitti 15gb simdi 32gb ama hala 948kb/s ile dosya indiriyorum..