• 31-07-2009, 13:21:32
    #1
    arkadaşlar şu an 1 mbps limitsiz kullanıyorum.8 mbps ye geçmeyi düşünüyorum.15 gb limitli olacak onu anladım fakat şunu merak ediyorum geçersem 3 ay mı 49 ödeyeceğim sonra kaç ödeyecem?
  • 31-07-2009, 13:24:45
    #2
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar şu an 1 mbps limitsiz kullanıyorum.8 mbps ye geçmeyi düşünüyorum.15 gb limitli olacak onu anladım fakat şunu merak ediyorum geçersem 3 ay mı 49 ödeyeceğim sonra kaç ödeyecem?

    8 mbit netlimitsiz tarifesinden bahsediyorsun anladığım kadarıyla tamamen 49 o.3 ayı nerden çıkardın ki.Normal fiyatı 49 tl yani.Yok kampanyalı alıcaksan herhangibr firmadan 49 tl nin altında verir sonra 49 tl den devam eder.49 tl üstünde olamaz.
  • 31-07-2009, 13:35:25
    #3
    sabit 49 mu yani?
    bir yerde okumuştumda yanlış anlamışım galiba
  • 31-07-2009, 13:37:59
    #4
    yok dostum 2 küsür lira fazla verecen eski tarifenden. yani sınırlı 27 isen 29 47 isen 49 bi fark yok.
  • 31-07-2009, 13:42:21
    #5
    teşekkürler arkadaşlar. 45.5 ödüyordum 49 ödeyecem anladım.
  • 31-07-2009, 13:59:31
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dün akşam geçtim bu saatlerde 5-6 mbit gösteriyor dsl testleri ama download yaparken 700-800 ' ün aşağısına hiç inmiyor..Geceleri 7-8 arası gösteriyor dsl tesleri (:
    Sözleşmesiz bir tarifeye geçin.Sadece kist ücreti olarak en fazla 5-10 liralık bir oynama olur ilk ay faturada ondan sonra sabit olarak 49 ytl gelir
  • 31-07-2009, 13:59:36
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabit 49 mu yani?
    bir yerde okumuştumda yanlış anlamışım galiba
    o 3 ay ttnet reklamlarında geçiyor.Netlimitsize geç 2.19 farkla üstelik 3 ay fiyat sabit kalsın gibi bişey diyordu.benim de aklıma takılmıştı.3 ay sonra bi arıza çıkartmaz İnşallah.
  • 31-07-2009, 14:00:46
    #8
    49TL 1mb limitsiz paket ödv indirimi ile 45TL indi.
    8mb sınırsız* paket 49TL ama 3 ay sadece 45TL
    sınırız* 15gb kota oluyor 8mb/s kadar hız veriyor sana ama 15gb doldu zaman senin hızını 512lkb/s düşüyüror hiç bir ek ücret vs almıyor..
    bende bu ay 8mb/s kullanıyorum ayın 14.de bitti 15gb simdi 32gb ama hala 948kb/s ile dosya indiriyorum..