Konu
8 mbps ye geçmeyi düşünüyorum bir kaç sorum var.
31-07-2009, 13:21:32
#1
schreck
arkadaşlar şu an 1 mbps limitsiz kullanıyorum.8 mbps ye geçmeyi düşünüyorum.15 gb limitli olacak onu anladım fakat şunu merak ediyorum geçersem 3 ay mı 49 ödeyeceğim sonra kaç ödeyecem?