Konu
8 mbps ye geçmeyi düşünüyorum bir kaç sorum var.
31-07-2009, 13:59:36
#7
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
schreck adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sabit 49 mu yani?
bir yerde okumuştumda yanlış anlamışım galiba
o 3 ay ttnet reklamlarında geçiyor.Netlimitsize geç 2.19 farkla üstelik 3 ay fiyat sabit kalsın gibi bişey diyordu.benim de aklıma takılmıştı.3 ay sonra bi arıza çıkartmaz İnşallah.