Konu
8 mbps ye geçmeyi düşünüyorum bir kaç sorum var.
31-07-2009, 13:37:59
#4
KOgame
yok dostum 2 küsür lira fazla verecen eski tarifenden. yani sınırlı 27 isen 29 47 isen 49 bi fark yok.