schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar şu an 1 mbps limitsiz kullanıyorum.8 mbps ye geçmeyi düşünüyorum.15 gb limitli olacak onu anladım fakat şunu merak ediyorum geçersem 3 ay mı 49 ödeyeceğim sonra kaç ödeyecem?

8 mbit netlimitsiz tarifesinden bahsediyorsun anladığım kadarıyla tamamen 49 o.3 ayı nerden çıkardın ki.Normal fiyatı 49 tl yani.Yok kampanyalı alıcaksan herhangibr firmadan 49 tl nin altında verir sonra 49 tl den devam eder.49 tl üstünde olamaz.