• 28-09-2024, 14:13:02
    #10
    Ülkemizde pkk, pyd ve işid ne ise hamas ve hizbullah aynı şeydir. Tek üzüldüğüm konu iki taraftada masum sivillerin ölmesi. Yoksa savaşları umurumda bile değil. Yesinler birbirlerini.
  • 28-09-2024, 14:17:56
    #11
    caliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi olmuş, vatanını terk etmek zorunda kalan suriyelilere karşı esad ile bir olmuştu.
    Bu o lideri savunmak değil lakin; İsraili yaptığı şeye iyi olmuş demek mantığıma sığmıyor benim. Bunca uğraşıyorsa öldürmeye, insanlık için zerre faydası varmıştır o adamın. İsrail iyi olacak birşey yapmaz emin olduğum bu.
  • 28-09-2024, 14:21:19
    #12
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu o lideri savunmak değil lakin; İsraili yaptığı şeye iyi olmuş demek mantığıma sığmıyor benim. Bunca uğraşıyorsa öldürmeye, insanlık için zerre faydası varmıştır o adamın. İsrail iyi olacak birşey yapmaz emin olduğum bu.
    "İsrail yapmışsa insanlık için faydalı değildir."
    Hocam bu nasıl bir mantık?
  • 28-09-2024, 14:37:15
    #13
    TASARIM AJANSI
    MSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "İsrail yapmışsa insanlık için faydalı değildir."
    Hocam bu nasıl bir mantık?
    Siyonistler kendi yiyeceği yumurtayı pişirmek için dünyayı aleve verecek zihniyete sahip ya o bakımdan söylemiş hocamız
  • 28-09-2024, 14:40:21
    #14
    MSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "İsrail yapmışsa insanlık için faydalı değildir."
    Hocam bu nasıl bir mantık?
    israil'in insanlık için yaptığı iyi bir şey var mı? Adamlar kendilerini efendi diğer tüm insanları ise köle olarak görüyorlar. Bize hizmet etmek için yaratılmışlar diyorlar.
  • 28-09-2024, 14:44:26
    #15
    Kurumsal Üye
    Lübnan'da Hizbullah kontrolünde olan yerlerdeki tüm insanlar terkediyor bu Lübnan'da bazı bölgelerde nüfus yığılması yaratacak. Büyük ihtimal İsrail o boşalan yerlerin bir kısmını alır adamlar olaya şöyle bakıyor 5 kasaba alsak da kâr
    Gazzeyi evet Hamas bitmedi yok edemedi ama Gazze'de büyük ihtimal en az yarısını kendine katacak adam hangi ülkeye saldirsa ordan toprak kazanıyor. Zaten Yahudiler 1000yıl sonrasını düşünürler böyle böyle Ortadoğu'yu alırlar bir sonraki hamleleri büyük ihtimal biyo hastalık yayarak olabildiğince o bölgenin nüfusunu azaltmak yapar mı yapar sivilleri katledenler yapar bunu
    Eğer Gazze'de ki insanlar siviller doğrudan mısır a kaçsa idi gazzenij tamamını alırdı ama mısır izin vermedi. Şimdiki politikaları bence olabildiğince nüfus azaltmak olacak çünkü nüfusu yok edersen orayıda kendi toprağına katarsın
  • 28-09-2024, 14:45:35
    #16
    Ya Hizbullah ölse ne olacak arada hep masumlar ölüyor. Keşke onların ölümü ile savaşlar dursa.
  • 28-09-2024, 14:49:18
    #17
    MSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "İsrail yapmışsa insanlık için faydalı değildir."
    Hocam bu nasıl bir mantık?
    Tarih okuyarak edindiğim mantık, günümüze bakarak edindiğim mantık. İnsanlık için faydalı olabilecek ne yapmış bugüne kadar ? Umarım fairy ariel falan demezsiniz..
  • 28-09-2024, 14:54:41
    #18
    İsrail kendine karşı çıkanı patır patır indiriyor.
    İstihbarat tarafı sağlam çalışıyorlar.