Ülkemizde pkk, pyd ve işid ne ise hamas ve hizbullah aynı şeydir. Tek üzüldüğüm konu iki taraftada masum sivillerin ölmesi. Yoksa savaşları umurumda bile değil. Yesinler birbirlerini.