Lübnan'da Hizbullah kontrolünde olan yerlerdeki tüm insanlar terkediyor bu Lübnan'da bazı bölgelerde nüfus yığılması yaratacak. Büyük ihtimal İsrail o boşalan yerlerin bir kısmını alır adamlar olaya şöyle bakıyor 5 kasaba alsak da kâr
Gazzeyi evet Hamas bitmedi yok edemedi ama Gazze'de büyük ihtimal en az yarısını kendine katacak adam hangi ülkeye saldirsa ordan toprak kazanıyor. Zaten Yahudiler 1000yıl sonrasını düşünürler böyle böyle Ortadoğu'yu alırlar bir sonraki hamleleri büyük ihtimal biyo hastalık yayarak olabildiğince o bölgenin nüfusunu azaltmak yapar mı yapar sivilleri katledenler yapar bunu
Eğer Gazze'de ki insanlar siviller doğrudan mısır a kaçsa idi gazzenij tamamını alırdı ama mısır izin vermedi. Şimdiki politikaları bence olabildiğince nüfus azaltmak olacak çünkü nüfusu yok edersen orayıda kendi toprağına katarsın