Bu o lideri savunmak değil lakin; İsraili yaptığı şeye iyi olmuş demek mantığıma sığmıyor benim. Bunca uğraşıyorsa öldürmeye, insanlık için zerre faydası varmıştır o adamın. İsrail iyi olacak birşey yapmaz emin olduğum bu.
"İsrail yapmışsa insanlık için faydalı değildir."
Hocam bu nasıl bir mantık?