"İsrail yapmışsa insanlık için faydalı değildir."
Hocam bu nasıl bir mantık?
israil'in insanlık için yaptığı iyi bir şey var mı? Adamlar kendilerini efendi diğer tüm insanları ise köle olarak görüyorlar. Bize hizmet etmek için yaratılmışlar diyorlar.