İyi olmuş, vatanını terk etmek zorunda kalan suriyelilere karşı esad ile bir olmuştu.
Bu o lideri savunmak değil lakin; İsraili yaptığı şeye iyi olmuş demek mantığıma sığmıyor benim. Bunca uğraşıyorsa öldürmeye, insanlık için zerre faydası varmıştır o adamın. İsrail iyi olacak birşey yapmaz emin olduğum bu.