• 20-09-2024, 15:18:21
    #1
    Arkadaşlar herkese selam.

    yaklaşık 10 yıldır küçük cc motora binmek canıma tak etti. 250 nk yı verip üzerine para koyarak bu canavarı aldım. V strom dl 1000

    umarım herkes hayalindeki makineye, araca kavuşur.

    https://hizliresim.com/5r040zx
  • 20-09-2024, 15:19:53
    #2
    Hayırlı olsun tekerine taş değmesin.
  • 20-09-2024, 15:22:35
    #3
    Bende 2012de hiç motor kullanmamışken gidip motor almıştım 250lik.
    Hatta alırken yanımda racingden bahsedince hayabusa almaya niyetlenmiştim. Kadranını görünce vazgeçip 250lik devam dedim
    Umarım kadran denemesi yapmazsın tr şartlarında.
  • 20-09-2024, 15:22:50
    #4
    Dikkatli bin büyük cc seni yolda rahatlatır gaz kolunu daha rahat açarsın. Kendini de aynı seviyede geliştirmelisin
  • 20-09-2024, 15:25:43
    #5
    Platin üye
    mzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar herkese selam.

    yaklaşık 10 yıldır küçük cc motora binmek canıma tak etti. 250 nk yı verip üzerine para koyarak bu canavarı aldım. V strom dl 1000

    umarım herkes hayalindeki makineye, araca kavuşur.

    https://hizliresim.com/5r040zx
    Öncelikle hayırlı olsun hocam , bir motosiklet kullanıcısı olarak 250'lik 'dan 800CC+ sınıfına geçmiş biri olarak şunu söylemek istiyorum.
    Yeni versiyon bir motosiklet almak yerine yüksek CC eski bir motosiklet almak çok farklı deneyimlerdir. Dikkatli olmanızı ve öğrenerek sürüş sağlamanızı tavsiye ederim. Yüksek sınıf motorlar şaka canlısı değillerdir.
  • 20-09-2024, 15:26:37
    #6
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun tekerine taş değmesin.
    Teşekkürler
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2012de hiç motor kullanmamışken gidip motor almıştım 250lik.
    Hatta alırken yanımda racingden bahsedince hayabusa almaya niyetlenmiştim. Kadranını görünce vazgeçip 250lik devam dedim
    Umarım kadran denemesi yapmazsın tr şartlarında.
    O tarz bir motosiklet değil hocam ama yine de gazı açtın mı 200
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkatli bin büyük cc seni yolda rahatlatır gaz kolunu daha rahat açarsın. Kendini de aynı seviyede geliştirmelisin
    Evet trafikte adam yerine koyuyorlar en azından
  • 20-09-2024, 15:27:49
    #7
    Hayırlı olsun.
  • 20-09-2024, 15:31:11
    #8
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun hocam , bir motosiklet kullanıcısı olarak 250'lik 'dan 800CC+ sınıfına geçmiş biri olarak şunu söylemek istiyorum.
    Yeni versiyon bir motosiklet almak yerine yüksek CC eski bir motosiklet almak çok farklı deneyimlerdir. Dikkatli olmanızı ve öğrenerek sürüş sağlamanızı tavsiye ederim. Yüksek sınıf motorlar şaka canlısı değillerdir.
    Daha önce yüksek cc motor deneyimim vardı hocam. Gaz tepkisine alışığım
  • 20-09-2024, 15:32:41
    #9
    1 kez kullanma şansım oldu onda da sanki araba konforunu yaşamış gibi oldum diyebilirim.
    Yıllardır harley kullanırım ancak bu motorun rahatlığını hiçbir chopper da bulamadım.
    Hayırlı uğurlu olsun hocam, Allah kaza bela vermesin inşallah.