Arkadaşlar herkese selam.
yaklaşık 10 yıldır küçük cc motora binmek canıma tak etti. 250 nk yı verip üzerine para koyarak bu canavarı aldım. V strom dl 1000
umarım herkes hayalindeki makineye, araca kavuşur.
https://hizliresim.com/5r040zx
1000lik motosiklet aldım
11
●404
- 20-09-2024, 15:22:50Dikkatli bin büyük cc seni yolda rahatlatır gaz kolunu daha rahat açarsın. Kendini de aynı seviyede geliştirmelisin
- 20-09-2024, 15:25:43Öncelikle hayırlı olsun hocam , bir motosiklet kullanıcısı olarak 250'lik 'dan 800CC+ sınıfına geçmiş biri olarak şunu söylemek istiyorum.mzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni versiyon bir motosiklet almak yerine yüksek CC eski bir motosiklet almak çok farklı deneyimlerdir. Dikkatli olmanızı ve öğrenerek sürüş sağlamanızı tavsiye ederim. Yüksek sınıf motorlar şaka canlısı değillerdir. - 20-09-2024, 15:26:37TeşekkürlerWalwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O tarz bir motosiklet değil hocam ama yine de gazı açtın mı 200AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet trafikte adam yerine koyuyorlar en azındanTatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-09-2024, 15:31:11Daha önce yüksek cc motor deneyimim vardı hocam. Gaz tepkisine alışığımMertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2024, 15:32:411 kez kullanma şansım oldu onda da sanki araba konforunu yaşamış gibi oldum diyebilirim.
Yıllardır harley kullanırım ancak bu motorun rahatlığını hiçbir chopper da bulamadım.
Hayırlı uğurlu olsun hocam, Allah kaza bela vermesin inşallah.
