Hayırlı olsun tekerine taş değmesin.
Teşekkürler
Bende 2012de hiç motor kullanmamışken gidip motor almıştım 250lik.
Hatta alırken yanımda racingden bahsedince hayabusa almaya niyetlenmiştim. Kadranını görünce vazgeçip 250lik devam dedim

Umarım kadran denemesi yapmazsın tr şartlarında.
O tarz bir motosiklet değil hocam ama yine de gazı açtın mı 200
Dikkatli bin büyük cc seni yolda rahatlatır gaz kolunu daha rahat açarsın. Kendini de aynı seviyede geliştirmelisin
Evet trafikte adam yerine koyuyorlar en azından