MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun hocam , bir motosiklet kullanıcısı olarak 250'lik 'dan 800CC+ sınıfına geçmiş biri olarak şunu söylemek istiyorum.
Yeni versiyon bir motosiklet almak yerine yüksek CC eski bir motosiklet almak çok farklı deneyimlerdir. Dikkatli olmanızı ve öğrenerek sürüş sağlamanızı tavsiye ederim. Yüksek sınıf motorlar şaka canlısı değillerdir.
Daha önce yüksek cc motor deneyimim vardı hocam. Gaz tepkisine alışığım