Bende 2012de hiç motor kullanmamışken gidip motor almıştım 250lik.
Hatta alırken yanımda racingden bahsedince hayabusa almaya niyetlenmiştim. Kadranını görünce vazgeçip 250lik devam dedim
Umarım kadran denemesi yapmazsın tr şartlarında.