Arkadaşlar herkese selam.
yaklaşık 10 yıldır küçük cc motora binmek canıma tak etti. 250 nk yı verip üzerine para koyarak bu canavarı aldım. V strom dl 1000
umarım herkes hayalindeki makineye, araca kavuşur.
https://hizliresim.com/5r040zx
Öncelikle hayırlı olsun hocam , bir motosiklet kullanıcısı olarak 250'lik 'dan 800CC+ sınıfına geçmiş biri olarak şunu söylemek istiyorum.
Yeni versiyon bir motosiklet almak yerine yüksek CC eski bir motosiklet almak çok farklı deneyimlerdir. Dikkatli olmanızı ve öğrenerek sürüş sağlamanızı tavsiye ederim. Yüksek sınıf motorlar şaka canlısı değillerdir.