• 04-09-2024, 23:06:03
    #1
    En iyisi sanırım
    Gün içinde "hocam" diye hitap eden kişilere denk geliyorum.
    Otomatik olarak acaba R10 kullanıyorlar mı diye soruyorum.

    Şu zamana kadar hiç kullanana denk gelmedim.

    Siz tanımadığınız ama R10 kullanan birisine hiç denk geldiniz mi?
  • 04-09-2024, 23:08:00
    #2
    Otobüste bir abi vardı r10 da geziniyordu tam soracaktım inmiÅŸti acaba burada mı 😄

    Yer: İstanbul Levent
  • 04-09-2024, 23:08:04
    #3
    Çok garip bende her gün soruyorum kendime neden diye. Yazarken yazmamaya özen gösteriyorum ama alışkanlık olmuÅŸ cümle sonuna mutlaka ekleniyor 😂
    • Gelistirici
    • muratgünhan
    Gelistirici ve muratgünhan bunu beğendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 04-09-2024, 23:08:31
    #4
    Bu sıkça yaşadığım durum. Sosyalden numarama ulaşıp hocam şu parça var mı diyene hep r10 mu diyorum, her daim anlamadım cevabını alıyorum.
  • 04-09-2024, 23:10:43
    #5
    İETT'de yanımda oturan biri vardı, WhatsApp konuşmasına gözüm kaydı, 'hocam' diye hitap ediyordu. Daha sonra R10'a girip forumda dolaştı, ama kullanıcı adını sormadım yol boyu forumda gezdi arkadaş güzel vakit geçirdi
  • 04-09-2024, 23:11:58
    #6
    "Hocam" kelimesi forumlarda sık kullanılan bir öbek olsa da asıl patlama noktası üniversitelerdir. Hacettepe, ODTÜ öğrencileri viral hale getirdi diyebiliriz. "R10 üyesi misiniz?" yerine bu üniversiteleri sorun ☺
  • 04-09-2024, 23:20:07
    #7
    valla bende yazarken arda kendimi sorguluyorum ama ağız alışkanlığı oldu ve bende büyük küçük olduğunu kestiremedğim için abi veya kardeşim yazmak yerine direk hocam yazıyorum ama uzun süre konuştuklarıma abi kardeşim diye hitap ediyorum...
  • 04-09-2024, 23:20:19
    #8
    Ööğğğ oluyorum artık ya valla, Yeni moda "Hacım" mı desek.
  • 04-09-2024, 23:21:42
    #9
    En iyisi sanırım
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ööğğğ oluyorum artık ya valla, Yeni moda "Hacım" mı desek.
    Olmaz hocam