"Hocam" kelimesi forumlarda sık kullanılan bir öbek olsa da asıl patlama noktası üniversitelerdir. Hacettepe, ODTÜ öğrencileri viral hale getirdi diyebiliriz. "R10 üyesi misiniz?" yerine bu üniversiteleri sorun ☺